Javni poziv za prijavo zainteresiranih za odkup slovenskega paviljona po svetovni razstavi Expo Milano 2015

17. 10. 2014

Rok prijave: do konca februarja 2015

V okviru svetovne razstave Expo Milano 2015 (www.expo2015.org), ki bo od 1. maja do 31. oktobra 2015 potekala v Milanu, se bo med 144 državami (94% svetovne populacije) predstavila tudi Slovenija.

Slovenija se bo predstavila s samostojnim paviljonom velikim približno 800 m2, celotno slovensko zemljišče pa je veliko 1.910 m2. Slovenski paviljon bo narejen iz naravnih materialov, pretežno iz lesa in stekla.

Predstavitev slovenskega paviljona si lahko pogledate spodaj v posnetku.

Slovenski paviljon bo po koncu svetovne razstave predvidoma prestavljen v Slovenijo. Javna agencija SPIRIT Slovenija objavlja javni poziv za prijavo zainteresiranih za odkup objekta. Izkazan interes je ne zavezujoč, v tem trenutku tudi niso znani pogoji pod katerimi bo objekt prodan.

Prijave: Zainteresirani pošljite prijave do konca februarja 2015 na e-naslov: maja.znidarsic spiritslovenia si.

Dodatne informacije: SPIRIT Slovenija, javna agencija, Sekcija RS za Expo Milano 2015, Kontaktna oseba: Maja Žnidaršič, Tel.: 01/5898 163, e-naslov: maja.znidarsic spiritslovenia si.

O svetovni razstavi Expo Milano 2015

Svetovne razstave potekajo vsakih pet let z namenom predstavitev držav z visoko izobraževalnimi vsebinami na določeno aktualno temo. Tema tokratne svetovne razstave je hrana in poteka pod sloganom »Feeding the Planet, Energy for Life« oz. »Hrana za Planet, Energija za Življenje«.

Med najbolj vidnimi svetovnimi razstavami do sedaj je bila svetovna razstava v Parizu leta 1889, ki je za seboj pustila veličasten, svetovno znan spomenik Eifflov stolp kot mejnik industrijske dobe.

Pomen svetovne razstave v Milanu je za Slovenijo še toliko večji, saj bo dogajanje prvič v zgodovini svetovnih razstav postavljeno v njeno neposredno bližino. Italija je tudi prva po obisku turistov v Sloveniji, druga najpomembnejša zunanjetrgovinska partnerica Slovenije in tretji največji tuji investitor v Sloveniji. Po napovedih organizatorjev si bo svetovno razstavo v Milanu ogledalo 20 milijonov ljudi, od tega vsak četrti Italijan, dogajanje in predstavitve držav pa bo dodatno virtualno spremljala milijarda ljudi po vsem svetu.

Cilji, ki jih želi Slovenija doseči na svetovni razstavi, so: krepitev izvoza, gospodarskega sodelovanja ter poslovnih partnerstev, krepitev prepoznavnosti državne znamke I feel SLOVEnia in večanje ugleda Slovenije ter krepitev prepoznavnosti Slovenije kot zelene turistične destinacije usmerjene v trajnostni turizem.

Slovenija se bo na svetovni razstavi predstavila s samostojnim paviljonom in sloganom »I feel SLOVEnia, Green. Active. Healthy.«.