23.9.2015 14:55

Slovenski paviljon na Expu z več kot 8000 obiskovalci v enem dnevu

Milano, 23. septembra - V dneh, ko se svetovna razstava v Milanu približuje zaključnemu mesecu oktobru, so podatki in vtisi o nastopu Slovenije pozitivni. Obisk paviljona presega pričakovanja, dosedanji rekord pa je bil dosežen 12. septembra, ko je v enem dnevu paviljon obiskalo 8124 gostov. Oktobra bi tako lahko pozdravili že milijontega obiskovalca.

Milano.
Vrsta obiskovalcev pred vhodom v slovenski paviljon na Expu.
Foto: Spirit Slovenija

Svetovna razstava Expo se je sprva, "tako kot vsi veliki globalni dogodki", srečevala z določenimi "nejasnostmi". A od začetnih nerodnosti obisk slovenskega paviljona vztrajno raste.
Od maja do julija je bil povprečni dnevni obisk paviljona 4000 gostov, v avgustu se je povzpel na 6500, v prvi polovici septembra pa je ta že presegel 7000. 12. septembra je celotna svetovna razstava zabeležila rekorden dan, saj jo je obiskalo 240.000 ljudi, takrat pa je maksimalno zmogljivost zapolnil tudi slovenski paviljon.

Številke sicer ne upoštevajo obiskovalcev, ki ne vstopijo v prostore slovenskega paviljona, tudi če se zadržujejo na različnih dogodkih in predstavitvah pred njim. Posameznih dogodkov, zabav, različnih prireditev ob paviljonu se je udeležilo do 4000 ljudi dnevno.

Uradno nacionalna struktura obiskovalcev svetovne razstave še ni znana. Ocene pa kažejo, da je približno 60 odstotkov obiskovalcev iz Italije, 20 odstotkov iz Francije, 20 odstotkov pa je ostalih.

Expo Milano je do konca avgusta obiskalo 14 milijonov gostov, s čimer je svetovna razstava na dobri poti k uresničitvi napovedi organizatorjev o 25 milijonih obiskovalcev. Ob dinamiki obiska poleti in v septembru pa bo svoj zastavljeni cilj - en milijon obiskovalcev presegla tudi Slovenija. Mejnik bi lahko padel sredi oktobra.

Obisk se sicer povečuje tudi zahvaljujoč ekipi slovenskega paviljona, ki je v prvih tednih dobro preučila dogajanje na Expu in v skladu s tem odpravila pomanjkljivosti in nadgradila vsebinske ter programske elemente. Med najuspešnejšimi potezami je vpeljava zelenih samolepilnih srčkov z napisom I Feel Slovenia, spremljanje obiskovalcev po paviljonu s strani promotorjev ter organizacija hoje po pravi soli, ki je postala hit celotne svetovne razstave.


Več informacij: Sandra Stermšek, vodja komuniciranja
T: 0590 89 520, E: sandra.stermsek@spiritslovenia.si