26.7.2015 10:22

Slovenija v okviru Expa aktivna tudi virtualno

Milano, 26. julija - Svetovno razstavo Expo 2015 v Milanu bo po pričakovanjih organizatorjev v šestih mesecih obiskalo 20 milijonov ljudi. A v dobi informacijskih in komunikacijskih tehnologij dodajajo, da bo v tem času milijarda ljudi predstavitev držav spremljala virtualno. Za vidnost na spletu se trudi tudi naša država.

Italija, Milano.
Svetovna razstava Expo 2015.
Slovenski paviljon, predstavitev solin.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Italija, Milano.
Svetovna razstava Expo 2015.
Slovenski paviljon.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA

V ta namen je Slovenija vzpostavila spletno mesto www.exposlovenia.si v treh jezikih, predstavlja pa se tudi na spletnih družbenih omrežjih Facebook in Twitter, so pojasnili na javni agenciji Spirit Slovenija.

V maju in juniju je imelo spletno mesto www.exposlovenia.si skupaj 14.375 obiskov. Vsebine na spletnem mestu so objavljene v treh jezikih (slovenski, angleški, italijanski), namen spletne strani pa je podrobnejše informiranje splošne in medijske javnosti o aktualnem dogajanju in konceptu predstavitve Slovenije na svetovni razstavi.

Slovenija se predstavlja tudi v okviru uradne spletne strani Expo (www.expo2015.org), ki je imela maja in junija skupaj 4,85 milijona obiskov.

Na Facebooku je medtem Slovenija do začetka julija dosegla 4159 uporabnikov uradne strani nastopa države na Expu in 4640 všečkov do danes. Vendar je skupno število prikazov Facebook objav uporabnikom veliko večje: 672.800, pravijo na Spiritu.

Na Twitterju pa je Slovenija na temo nastopa na Expu do začetka julija dosegla 1755 sledilcev. Skupno število prikazov tvitov uporabnikom je 272.900 oziroma v povprečju 4500 prikazov dnevno.

Sicer pa je naša država na tujih spletnih straneh in družbenih omrežjih v dveh mesecih nastopa na svetovni razstavi dosegla približno 500 različnih brezplačnih objav. Objave na spletnih straneh so bile predvsem na različnih arhitekturnih, kulinaričnih in turističnih portalih. Od tega je bilo 187 objav doseženih v italijanskih spletnih medijih, so še dodali v Spiritu.