24.7.2015 13:04

Promocija Slovenije kot Green.Active.Healthy. poteka tudi virtualno na Expo Milano 2015

Milano, 24. julija - Povprečen dnevni obisk slovenskega paviljona na svetovni razstavi Expo Milano 2015 je 4.000 obiskovalcev dnevno. V šestih mesecih naj bi svetovno razstavo obiskalo 20 milijonov ljudi, vendar v dobi informacijskih in komunikacijskih tehnologij organizatorji tokratnega Expa poudarjajo, da bo v času svetovne razstave milijarda ljudi spremljala predstavitev držav virtualno. Tudi Slovenija se svetu predstavlja virtualno; v ta namen je vzpostavljeno spletno mesto www.exposlovenia.si v treh jezikih in na družabnih omrežjih Facebook in Twitter .

Italija, Milano.
Svetovna razstava Expo 2015.
Slovenski paviljon.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA

SPLETNA STRAN

V mesecu maju in juniju 2015 je imelo spletno mesto www.exposlovenia.si skupaj 14.375 obiskov. Vsebine na spletnem mestu so objavljene v treh jezikih (slovenski, angleški, italijanski), namen spletne strani je podrobnejše informiranje splošne in medijske javnosti o aktualnem dogajanju in konceptu predstavitve Slovenije na svetovni razstavi s sloganom I feel Slovenia.Green.Active.Healthy. Slovenija se predstavlja tudi v okviru zelo obiskane uradne spletne strani Expo (www.expo2015.org), ki je imela v mesecu maju in juniju 2015 skupaj 4.850.000 obiskov.

FACEBOOK

Facebook ima 1,4 milijarde uporabnikov na svetu.
V času do 1. julija 2015 je Slovenija dosegla 4.159 uporabnikov Facebook strani nastopa Slovenije na Expo Milano 2015 in 4.640 "všečkov" do danes. Vendar je skupno število prikazov Facebook objav uporabnikom veliko večje: 672.800. Na doseženo število prikazov pripomore delitev objav s strani tistih uporabnikov Facebooka, ki imajo veliko število uporabnikov (npr. Facebook stran Expo Milano 2015 ima 1,7 milijona uporabnikov). Posamezne objave na Facebook strani nastopa Slovenije na Expo so v dveh mesecih v povprečju tako dnevno ustvarile 11.200 prikazov uporabnikom z vsega sveta.

TWITTER

Twitter ima 284 milijonov uporabnikov na svetu.
V času do 1. julija 2015 je Slovenija dosegla 1.755 sledilcev na družabnem omrežju Twitter na temo nastopa Slovenije na Expo Milano 2015. Skupno število prikazov tvitov uporabnikom je veliko večje: 272.900. K številu prikazov na Twitterju pripomorejo poobjave (retweets) naših objav predvsem s strani tistih uporabnikov Twitterja, ki imajo veliko število sledilcev (npr. Twitter Expo Milano 2015 ima 615.000 sledilcev). Posamezne objave na Twitterju so v dveh mesecih v povprečju dnevno ustvarile 4.500 prikazov uporabnikom z vsega sveta.

BREZPLAČNE OBJAVE NA SPLETU IN V TISKU O NASTOPU SLOVENIJE NA EXPO MILANO 2015

Slovenija je na tujih spletnih straneh in družabnih omrežjih v dveh mesecih nastopa na svetovni razstavi dosegla približno 500 različnih brezplačnih objav. Objave na spletnih straneh so bile predvsem na različnih arhitekturnih, kulinaričnih in turističnih portalih.

Navedimo npr. objavo o arhitekturi slovenskega paviljona na najbolj obiskanem tovrstnem portalu na svetu - "designboom", ki ima dnevno več kot 600.000 ogledov spletne strani.

Predstavitev slovenskega paviljona je objavil tudi znani ameriški arhitekturni portal "Architizer", ki ima dnevno 72.000 ogledov spletne strani.

Od skupno 500 doseženih objav v dveh mesecih na spletu je največje število doseženih objav v italijanskih spletnih medijih - 187 objav.

Objave na italijanskem spletu so toliko pomembnejše, saj je Italija pomembna gospodarska partnerica Slovenije; prva po obisku turistov v Sloveniji, druga najpomembnejša zunanjetrgovinska partnerica Slovenije in tretji največji tuji investitor v Sloveniji.

Slovenija je dosegla tudi v tiskanih italijanskih medijih večje število brezplačnih objav oziroma promocijskih člankov.

Navedimo npr. več brezplačnih objav o nastopu Slovenije na svetovni razstavi v tiskani izdaji časnika "Libero" z dnevno naklado 95.000 izvodov. Doseg bralcev štirih objav je v tem primeru skoraj enak številu obiskovalcev slovenskega paviljona v treh mesecih. Omenjene objave pozicionirajo Slovenijo kot "biser" svetovne razstave z največ dogajanja na samem paviljonu ter obširno predstavljajo koncept nastopa Slovenije na Expo.

Več informacij: Sandra Stermšek, vodja komuniciranja, T: 01 589 85 64, E: sandra.stermsek@spiritslovenia.si