20.6.2015 8:37

V predstavitev na Expu doslej vključenih 619 slovenskih podjetij

Ljubljana, 20. junija - V predstavitev v okviru svetovne razstave Expo 2015 v Milanu se je v prvem mesecu in pol na različne načine vključilo 619 slovenskih podjetij. "Delovanje poslovnega centra v slovenskem paviljonu presega vsa pričakovanja," so ob tem poudarili v agenciji Spirit Slovenija.

Italija, Milano.
Slovenski nacionalni dan v okviru svetovne razstave Expo Milano 2015.
Predsednik vlade Miro Cerar si je ogledal slovenski pavilijon.
Jerneja Lampret iz Spirit Slovenija, minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek, predsednik vlade Cerar in partnerka predsednika vlade gospa Vesna Arnšek.
Foto: Anže Malovrh/STA

Italija, Milano.
Slovenski nacionalni dan v okviru svetovne razstave Expo Milano 2015.
Predsednik vlade Miro Cerar si je ogledal slovenski pavilijon.
Foto: Anže Malovrh/STA

Italija, Milano.
Slovenski nacionalni dan v okviru svetovne razstave Expo Milano 2015.
PV Miro Cerar si je v spremstvu ministra za gospodarski razvoj in tehnologijo ogledal slovenski pavilijon.
Foto: Anže Malovrh/STA

Italija, Milano.
Slovenski nacionalni dan v okviru svetovne razstave Expo Milano 2015.
Predsednik vlade Miro Cerar si je ogledal slovenski pavilijon.
Foto: Anže Malovrh/STA

Slovenska podjetja imajo v okviru Expa različne možnosti predstavitve in sodelovanja. Tako se lahko fizično predstavijo v slovenskem paviljonu ali v okviru promocijskih orodij nastopa Slovenije na Expu - na primer na spletni strani ali v poslovni publikaciji naše države. Spirit je za tovrstno predstavitev podpisal pogodbe o partnerskem sodelovanju z 22 slovenskimi podjetji.

Podjetja se udeležujejo tudi delegacij v organizaciji EU in delegacij v organizaciji Spirita ter Gospodarske zbornice Slovenije (GZS). Do srede junija sta bili izvedeni dve delegaciji v organizaciji EU (Mediteranske države in Turčija ter Kitajska), udeležilo pa se jih je skupno 17 slovenskih podjetij. Ta so imela možnost mreženja s 1000 tujimi potencialnimi partnerji.

GZS in Spirit pa sta doslej organizirala tri delegacije, ki se jih je skupno udeležilo 50 podjetij.

Poleg omenjenih gospodarskih delegacij so bile dodatno organizirane tudi manjše delegacije, med drugim predstavitev slovenskih vinarjev italijanskim somiljejem in kitajskim kupcem, degustacija slovenskih oljkarjev in predstavitev turistične ponudbe turističnim agentom. To možnost je izkoristilo 71 slovenskih podjetij.

Do srede junija se je ob tem 459 slovenskih podjetij vključilo v poslovno povezovalno platformo organizatorja Expa. Platforma nudi možnost povezovanja in organizacije poslovnih sestankov s 60.000 podjetji z vsega sveta.

V okviru nastopa Slovenije na Expo Milano 2015 poteka v slovenskem paviljonu tudi predstavitev desetih slovenskih regij. Bogat program regij je dodatna popestritev stalne razstave v slovenskem paviljonu ter hkrati odlična promocija regionalne kulinarike, kulturnih značilnosti ter turistične ponudbe, še pravijo v Spiritu.

Slovenija se je odločila gospodarski del promocije na Expu podpreti s poslovnim centrom, ki deluje v slovenskem paviljonu. Ta je na voljo slovenskim podjetjem kot informacijska točka in kot pomoč pri organizaciji poslovnih in predstavitvenih dogodkov ter sestankov.

"Odločitev o ustanovitvi poslovnega centra v slovenskem paviljonu je pravilna in presega pričakovanja. Poslovni center je globalno stičišče slovenskih podjetnikov s podjetniki drugih držav," je poudaril vodja poslovnega centra Bojan Škoda.

Kot je še dodal, slovensko veleposlaništvo v Rimu, Spirit in njegovo predstavništvo v Milanu, GZS ter Gospodarski urad Slovenije v Milanu skupaj nudijo slovenskim podjetjem pomoč pri prodoru in širitvi na tuje trge.