18.6.2015 10:49

Delovanje Poslovnega centra na Expo Milano 2015 presega pričakovanja

Milano, 18. junija - Kar 619 slovenskih podjetij se v času od otvoritve svetovne razstave do danes (1. maj - 18. junij 2015) na različne načine vključuje v poslovne priložnosti na Expo Milano 2015. Delovanje Poslovnega centra v slovenskem paviljonu presega vsa pričakovanja in pomeni dobro napoved v naprej.

Italija, Milano.
Svetovna razstava Expo 2015.
Slovenski paviljon.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ob robu obiska ministra za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Dejana Židana, se danes v Milanu in v slovenskem paviljonu mudita tudi gospodarski delegaciji s področja živilsko predelovalne industrije ter lesno predelovalne in pohištvene industrije v organizaciji Gospodarske zbornice Slovenije in SPIRIT Slovenija. Minister Židan bo danes obiskal veletržnico, udeležil se bo poslovne konference, obiskal slovenski paviljon ter se sestal s predstavniki najvidnejših italijanskih podjetij s področia živilsko predelovalne industrije.

V šestih mesecih svetovne razstave, katere glavna tema je hrana, se v Milanu vrstijo predvsem poslovni dogodki s področja kmetijstva, živilsko predelovalnega sektorja, okoljskih politik, biotehnologije ter tudi lesne industrije in kreativnih industrij.

Z vključitvijo gospodarsko-poslovne komponente v predstavitev Slovenije na Expo Milano 2015 se je pokazala potreba bo učinkovitem in usklajenem delu ter koordinaciji udeležencev na gospodarskem področju. Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija sta v ta namen ustanovila Poslovni center, ki deluje v slovenskem paviljonu. Poslovni center je na voljo slovenskim podjetjem kot informacijska točka in kot pomoč pri organizaciji poslovnih in predstavitvenih dogodkov ter sestankov.

Bojan Škoda, vodja Poslovnega centra: "Odločitev o ustanovitvi Poslovnega centra v slovenskem paviljonu je pravilna in presega pričakovanja. Poslovni center je globalno stičišče slovenskih podjetnikov s podjetniki drugih držav. V sodelovanju z Veleposlaništvom RS v Rimu, SPIRIT Slovenija in predstavništvom SPIRIT v Milanu, Gospodarsko zbornico Slovenije ter Gospodarskim uradom RS v Milanu nudimo slovenskim podjetjem pomoč pri prodoru in širitvi na tuje trge."

Slovenska podjetja se na različne načine vključujejo v nastop Slovenije na Expo Milano 2015:

1. 459 slovenskih podjetij je od začetka svetovne razstave do danes vključenih v poslovno povezovalno platformo organizatorja Expo, ki nudi možnost povezovanja in organizacije poslovnih sestankov s 60.000 podjetji z vsega sveta.

2. Slovenska podjetja se lahko fizično predstavijo v slovenskem paviljonu ali v okviru promocijskih orodij nastopa Slovenije na Expo (npr. na spletni strani, v Poslovni publikaciji Slovenija na EXPO Milano 2015...). SPIRIT Slovenija je za tovrstno predstavitev podpisal pogodbe o partnerskem sodelovanju z 22 slovenskimi podjetji.

3. Podjetja se udeležujejo delegacij v organizaciji Evropske Unije in delegacij v organizaciji SPIRIT Slovenija ter Gospodarske zbornice Slovenije. Do danes sta bili izvedeni dve delegaciji v organizaciji Evropske Unije (Mediteranske države in Turčija ter Kitajska), udeležilo se jih je skupno 17 slovenskih podjetij. Podjetja so imela možnost mreženja s 1000 tujimi podjetji. GZS in SPIRIT Slovenija sta organizirala 3 delegacije, ki se jih je skupno udeležilo 50 podjetij. V današnjih dveh delegacijah je 22 predstavnikov živilsko predelovalnih podjetij in organizacij ter 21 predstavnikov lesno-predelovalnih in pohištvenih podjetij in organizacij.

4. Poleg omenjenih gospodarskih delegacij so bile dodatno organizirane tudi manjše delegacije (npr. predstavitev slovenskih vinarjev italijanskim somiljejem in kupcem iz kitajske province Sinchuan, degustacija slovenskih olkarjev, regijske delegacije, predstavitev turistične ponudbe turističnim agentom...), katerih se je udeležilo skupno 71 slovenskih podjetij.

V okviru nastopa Slovenije na Expo Milano 2015 poteka v slovenskem paviljonu tudi predstavitev desetih slovenskih regij. Bogat program regij je dodatna popestritev stalne razstave v slovenskem paviljonu ter hkrati odlična promocija regionalne kulinarike, kulturnih značilnosti ter turistične ponudbe.

        
Gorazd Skrt, vodja predstavništva SPIRIT Slovenija v Italiji: "Nastop na Expo je odlična priložnost za promocijo Slovenije kot turistične destinacije in za prepoznavnosti državne znamke I feel Slovenia ter krepitev identitete države kot Zelene.Aktivne.Zdrave. Na sejmišču in izven sejmišča organiziramo dogodke za promocijo turističnega gospodarstva namenjene organizatorjem turističnih potovanj. V paviljonu se ves čas razstave predstavlja npr. agencija Sonček s turističnim portalom za promocijo in prodajo turističnih aranžmajev za individualne goste. Združenje slovenskih zdravilišč izmenično vsak teden organizira predstavitve posameznih zdravilišč na Expo. Ljubljana se predstavlja kot Zelena prestolnica Evrope 2016 ter z regijsko kulinariko."

"Poslovna publikacija Slovenije na EXPO Milano 2015" v treh jezikih (slovenski, italijanski in angleški jezik) je namenjena partnerjem slovenskih podjetij na Expo ter v promocijske namene. Publikacija je dostopna na spletni strani nastopa Slovenije na Expo Milano 2015 - www.exposlovenia.si:
http://issuu.com/sta.si/docs/brosura_expo_milano_2015_slo_vse_st
        

Več informacij: Sandra Stermšek, vodja komuniciranja
T: +386 1 589 85 64, +386 51/658 714
E: sandra.stermsek@spiritslovenia.si