13.5.2015 11:15

Številni pozitivni odzivi na slovenski paviljon

Ljubljana, 13. maja - Slovenija se na svetovni razstavi Expo Milano 2015 predstavlja s samostojnim paviljonom. V soboto je vanj vstopilo nekaj več kot 4000 obiskovalcev, kot primerjavo pa navedimo, da je Paviljon Združenih arabskih emiratov včeraj objavil, da je imel 5500 obiskovalcev. Njihov paviljon, ki meri 4300 m2, je najdražji paviljon, saj so namenili za svoj nastop na Expo 250 milijonov evrov. Odzivi na nastop Slovenije na Expo so zelo pozitivni, predvsem arhitekturna zasnova slovenskega paviljona je vzbudila precej zanimanja.

Organizator svetovne razstave Expo se je npr. v kar dveh predstavitvenih video filmih o Expo odločil izpostaviti slovenski paviljon.

        

        

        
Prav tako se Expo v Milanu oglašuje na sredstvih javnega prevoza s podobo slovenskega paviljona:
        

null

        
Na številnih spletnih straneh namenjenih arhitekturi je predstavljena podoba slovenskega paviljona; dva izmed vodilnih arhitekturnih portalov sta izpostavila slovenski paviljon:

http://architizer.com/projects/slovenian-pavilion-expo-2015/

http://www.archdaily.com/628928/a-guided-tour-of-the-2015-milan-expo/

        
Nekatere druge objave v tujih medijih o slovenskem paviljonu

        
Tuji mediji tudi izpostavljajo komuniciranje Slovenije na družabnih omrežjih Facebook in Twitter kot zelo uspešno.