22.10.2014 12:00

"Road show" predstavitve nastopa Slovenije na svetovni razstavi Expo Milano 2015

Ljubljana, 22. oktobra - SPIRIT Slovenija, javna agencija je 22. 10. 2014 v sodelovanju z Mestno občino Nova Gorica organizirala prvi "Road Show" v seriji 12-ih predstavitev nastopa Slovenije v okviru svetovne razstave Expo Milano 2015, ki bo naslednje leto potekala od 1. maja do 31. oktobra. "Road Show" predstavitve potekajo v 12-ih statističnih regijah Slovenije z namenom vključitve in povezovanja lokalnih poslovnih ter turističnih ponudnikov za enotno regionalno predstavitev v okviru Expo Milano 2015. S tem namenom so se danes v prostorih mestne Občine Nova Gorica sestali predstavniki vodstva občine, lokalnih turistično informacijskih centrov ter regionalnih razvojnih agencij Severne Primorske (Nova Gorica, Brda, Vipavska dolina, Idrija, Posočje). V grobem bodo v okviru Expo Milano 2015 poleg regijskih predstavitev dogodkov, organizirani še sektorski dogodki s področja hrane in turizma ter poslovni dogodki.

Ljubljana.
"Road Show" predstavitev nastopa Slovenije na svetovni razstavi Expo 2015 v Milanu.
Foto: Spirit Slovenija

Murska Sobota.
"Road Show" predstavitev nastopa Slovenije na svetovni razstavi Expo 2015 v Milanu.
Foto: Spirit Slovenija

Novo mesto.
"Road Show" predstavitev nastopa Slovenije na svetovni razstavi Expo 2015 v Milanu.
Foto: Spirit Slovenija

Predstavitev Slovenije na Expo Milano 2015 je največja gospodarsko promocijska priložnost Slovenije naslednje leto v tujini z izrazitim poudarkom na večanju prepoznavnosti in ugleda same države ter vzpostavljanju novih poslovnih partnerstev. Namen "Road Show-ov" po Sloveniji je predstaviti ta izjemno odmeven dogodek svetovnih razsežnosti, ki se bo tokrat dogajal v neposredni bližini naše države, ki je glede blagovne menjave 2. najpomembnejša partnerica, 4. največji investitor v Sloveniji ter 1. turistični trg. Zainteresirane slovenske regije se bodo v času 6 mesecev predstavile v 14 dnevnih sklopih za vsako regijo, kjer bo priložnost za organizacijo različnih promocijskih dogodkov in poslovnih ter ciljno usmerjenih poslovnih srečanj. Gre za veliko priložnost in pomen povezovanja na regijski ravni ter skupnega nastopa v tujini. Poleg splošne promocije je cilj povečati izvozno usmerjeno ekonomsko politiko države predvsem na trgu Italije.

Slovenija se bo na svetovni razstavi predstavila s svojim lastnim 800 m2 velikim paviljonom, katerega infrastruktura bo omogočila, da se država in gospodarski ter lokalni ponudniki predstavijo 20 milijonom obiskovalcem svetovne razstave na lastnem odru, info pultih ter v salonu za različna poslovna srečanja. Slovenija se bo predstavila na svetovni razstavi s sloganom "Čutim Slovenijo.Zelena.Aktivna.Zdrava." ("I feel Slovenia.Green.Active.Healthy") in z vsebinami povezanimi z glavno temo svetovne razstave: sol, čebele, termalne in mineralne vode, zdrav in aktiven življenjski slog ter zelene tehnologije. Vsebine na svetovni razstavi so delno poljudno izobraževalne, namenjene najširšemu krogu ljudi, s poudarkom na zagotavljanju edinstvenih doživetij, pop kulture ter predstavitve presežkov držav na različnih področjih, tokrat povezanih s hrano in okoljem. Slovenija se bo predstavila med 144 državami, kar predstavlja 94% svetovne populacije. V sklopu celotnega sejmišča bo skupno organiziranih okoli 4.070 dogodkov, ki jih bo obiskalo kar 130.000 ljudi na dan, kar je izjemna priložnost za promocijo Slovenije kot turistične destinacije, za krepitev državne znamke I feel Slovenia ter večanje blagovne menjave na svetovnem nivoju, še posebej z Italijo.